[Epitesz-barkacs] mini haz automatizalas

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2011. Jan. 24., H, 17:21:52 CET

2011/1/24 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>

> valahogy a haz futeset meg hasonlokat nem biznek ra egy demopanelre. annak
> a zavar, lefagyas, tulfesz, es miazmas vedelme nem az igazi helybol, a
> hazamon meg nem kiserleteznek.
>
> gondolnam egy plc helybol kemenyebbre van csinalva, es teszteltek is mar.
>
> mennyibe fajhat egy egypalcas plc?
>
> vajk

Egy regebbi siemens plc talán nem draga már... de annak nem ismerem a
fejleszto kornyezetet/nem tudom mennyire lenne egyszeru a dolgod.
Sajna az altalam emlitett nagyon draga (legalabbis nekem) - 44ezertol indul
a csillagos egig (2009-es netto ar):
www.alplan.hu/*arlista*09.pdf

Laci
--------- következ? rész ---------