[Epitesz-barkacs] mini haz automatizalas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 25., K, 10:06:13 CET

ha elmegyek itthonrol hetvegere, es folyamatosan megy a futes, akkor az pl 8000
forint bukta naponta rossz esetben.

nem az a poen a plc-ben, hogy 486-os van benne. hanem hogy a ki-bemenetei, tapja
hogyan vannak vedve, milyen reset aramkore van, brown out kezelese, stb. es a
wdt-nel kifinomultabb dolgok is vannak a rendellenes mukodes detektalasara.

vajk