[Epitesz-barkacs] mini haz automatizalas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Jan. 25., K, 09:51:54 CET

2011.01.25. 9:39 keltezéssel, vajk fekete írta:
> te rabiznad mondjuk a futest egy valamire, ami rendellenesen mukodik,
> csak a watchdog miatt tuleli?

Honnan tudod, hogy a mostani termosztatod rendesen mukodik-e, vagy neha
fel masodperc alatt ujraindul-e benne a professzor? Meg lehet azt jol is
csinalni szerintem. Meg a legatomstabilabb nasa technikak meg orvosi
muszerek is lefagynak neha, siman benne van a protokollban, hogy mit
kell olyankor csinalni.

> ha van benne olyan hiba/zavar, amitol megall es a wdt reseteli, akkor

Nyilvan van. Nincs tokeletes processzor, mindegyik megall neha.

> honnan tudod hogy nincs benne olyan hiba/zavar, amitol nem fagy le, csak
> eppen hulyeseget csinal?

Na ezektol kell megvedeni. Kivulrol ne juthasson be zavarjel, belulrol
az adatokat, integritast meg ellenorizni kell.

Dolgoztam "plc"-kkel, amikben 486-os processzor volt.
Szennyvizatemelokben mukodtek, illetve mukodnek meg most is
Balassagyarmat kornyeken. Ha azok megallnak, akkor szar van... Neha,
nagyon neha belejuk ut a villam es fust jon ki, de meg akkor is van a
helyieknek 2-3 orajuk odamenni, kivenni a regit, betenni egy ujat, es
felprogramozni. Ehhez kepest hogy par orat megy a futes, az micsoda? :)