[Epitesz-barkacs] Jégverem

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Jan. 25., K, 12:30:18 CET

Milyen párátlanítód van? Nekünk nyáron nagyon jól jönne.

A 250W tapasztalataim szerint annyira sok, hogy ha a nappaliban be van
kapcsolva a számítógép (ott van a termosztát), azalatt egyáltalán nem
indul be a kazán. A többi szobában érezhetően hidegebb lesz.
De nyáron talán ki lehetne valahogy vinni ennek a hőjét az utcára.

Gábor