[Epitesz-barkacs] szobatermosztát

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 26., Sze, 15:11:56 CET

ha rendesen rakotom a sajat homerojet, es beallitom a talppontot es
meredekseget, akkor csinalja maganak. de nincs tul sok ertelme, mert a 40 fok
mindig eleg hogy kifutse a hazat, a 30 meg mar keves a radiatoroknak. ertem
alatta, hogy 30 fokon nem adnak le a radiatorok 7kW-ot, es kapcsolgat a kazan
mint allat.

ezert is agyalok a reles miazmasokon, hogy pl csinalhatnek olyat, hogy ha csak a
radiatorok kernek futest, akkor kisontolom a homerot, hogy legyen mondjuk 50 fok
az eloremeno, ha meg a radiator nem ker, akkor futson minnel hidegebb vizzel.

ja, kondenzacio: mindenfelet szerkesztettem, es ezert a csovet amin a kondenzviz
megy el, kicsit lekotottem a kazanrol, es tettem ala egy 10l vedret. aztan jol
elfelejtettem. ket nap mulva arrajarok, hat az egesz aljzat tok felazva, falak
korben vagy felmeter magasan atnedvesedve, vodor csurig...

vajk