[Epitesz-barkacs] szobatermosztát

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Jan. 26., Sze, 16:26:18 CET

Varga Tibor írta 26 Jan 2011  10:31 levelében:
> Az User guide sok mindenre választ ad.De van magyar nyelvñ Termék leírásom
> és Telepítési útmutatóm is hozzá.Ha nem tudod letölteni, akkor
> elküldhetem. Üdv. Tibi
Köszi olvastam azokat, csak nem volt egészen egyértelmű a kijelzés
lépésköze.
Tudom, hogy hülyeség, de nagyon megszerettem egy egyszerű kis
termosztátot a tizedfokos kijezéséért. Itt van közel az asztalomhoz,
rálátok. Érdekes figyelni a trendeket, hamarabb látni a változás
irányát, mint a fél fokosokon.
Ezért persze nem fogok 30 % felárat fizetni a Siemens kütyüért.

Én nem tanultam szabályozástechnikát, így csak a nevét ismerem A PI,
PID, FUZZY vezérléseknek. Anélkül, hogy nagyon elmerülnénk benne,
felhasználói szempontból van érdemi különbség?

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu