[Epitesz-barkacs] szobatermosztĂĄt

Mgus Brprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 26., Sze, 20:32:19 CET

 <szepygab at gmail.com> 2011.01.26. 19:45:24 +1h-kor irta:

> Csak egy 24 kW-os kazánnal nem lehet lemenni 6-8 kW alá.
> Azt jól el tudom képzelni, hogy az égőfejet nem lehet minden határ
> alatti gázmennyiséggel üzemeltetni, mert instabillá válik az égés.
> Azt nem értem, hogy miért nem csinálják 2-3 darabból az égőt, amiket
> egyesével le lehet kapcsolni. Így a normál 1:3-4 moduláció mindjárt a
> többszöröse lenne. Érzésem szerint egy-egy félmilához közelítő
> készülék árába akár bele is férhetne.

egy  pb-re atbuzeralas alatt allo 24kW-os-ban 12db 2kW-os fuvoka van.

ha csak 3 - 4 darab fuvokat hagyok benne, a masik 8 - 9 db-ot egy-egy
csavarral
helyettesitem a fuvokakat, akkor full 6 - 8 kW-osnak fogja erezni magat
teljes langon is.

persze, ha csavaros fuvokakikoteseket kellene maceralnom hetente, hogy
pl ejjeli -2celsius mellett 3fuvoka, aztan elojelzessel  -15celsiusos 1 het
jon, akkor
6 fuvokasra atmaceralni, azt hamar abbahagynam :-(

akkor egyszerubb, ha

Bosch W125 V2P vizmelegito kemeny nelkul
Teljesitmeny: 8,7 kW. ??????
(deltaT25 C): 5 l/perc

es ebbol 2db parhuzamosan, es akkor csak a
gazcsapjat kellene elzarni-kinyitnom, es en vagyok
a vezerprocesszor

Tovbbi informcik a(z) Epitesz levelezlistrl