[Epitesz-barkacs] elofutott villanybojler

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Jan. 27., Cs, 01:07:11 CET

Sziasztok!

----- Original Message -----
From: "Mágus Bérprogram Demo " <magus.demo at dpg.hu>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja " <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Thursday, January 27, 2011 12:50 AM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] elofutott villanybojler

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2011.01.26. 23:44:57 +1h-kor
írta:

> mert ha elfogy, "nappali árammal" kell ráfűteni, ami 80%-kal drágább a

2009-ben A vezérelt áram „B-díjszabásként” árazódik, mely 25,16 forintba
kerül
kilowattóránként.
a nappali kb 48

tehát szerintem az a 80% -as rés túl nagy jó lesz az 45% is

Nézőpont kérdése - mondhatnám,
de ahogyan leírtam, korrekt,
amit te írsz, 48/25~1,9
nálam 46/26~1,8

> vezérelt áramnál. Hosszú távon ugyanakkor gyorsabb áremelkedésre számítok
> gáznál, mint az elektromos áramnál.
>
> Nálam adottság, hogy a villanybojler és a gáz fűtőkészülék közti távolság
>
> Érdekel ez valakit?

persze, hogy érdekel

Mármint, hogy nálam mekkora a távolság? Jó a vágástechnika:)

Üdv
pi