[Epitesz-barkacs] elofutott villanybojler

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 27., Cs, 01:39:29 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2011.01.27. 01:07:11 +1h-kor írta:

> Nézőpont kérdése - mondhatnám,
> de ahogyan leírtam, korrekt,
> amit te írsz, 48/25~1,9
> nálam 46/26~1,8

> persze, hogy érdekel
> >>>>>>>>>>>>>>

> Mármint, hogy nálam mekkora a távolság? Jó a vágástechnika:)

egyszer egy hőszigeteléses konyhaira 30évvel ezelőtt (akkor
papírhengeres adatrögzítés volt) kielemeztem a fogyasztást,
esténként 1 használat, és éjszaka + napközben csak a hőntartás
kellett  így napi 4kWh/nap volt, amikor használat előtt hidegből
fűtött fel, de nem volt hőntartás, 2kWh/nap, azaz felére csökkent

pl. ilyen esetben már nem érdemes a vezéreltre ráhajtani
+önálló vezeték+ cullang + vigyázni az elhasználásra
és így a villanyszámla egyezni fog

az  energetikai felmérés is a pufferelés nélkülit honorálja,
átfolyós rendszer esetén jobb betűjelet kapsz mintha
pufferelnél

konyhába felszerelni egy átfolyós villany vízmelegítőt,
nem kell gázmű tervezés, nem kell tartály, csak annyit
kell melegíteni, amit ott azonnal elhasználsz