[Epitesz-barkacs] szobatermosztát

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Jan. 27., Cs, 15:19:56 CET

Akkor nem sokat computerizálsz otthon. Vagy csak egy kis laptoppal.
Nekem valami 17 körül van a havi számla, pedig takarékos vagyok,
oltogatom a lámpákat. Állandó fogyasztó a hűtő, fagyasztó, akvárium.
Minden francot ami stndby lenne, áramtalanítok használaton kívül.
Ja, kenyérsütés, sok kaja sütés biztos sokat nyom rajta.

Gábor