[Epitesz-barkacs] elofutott villanybojler

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 27., Cs, 17:38:00 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.27. 16:39:10 +1h-kor írta:

> Legalább az árakat tudd meg, és hogy valóban ingyenes-e a különmért, és ott
> is
> tényleg a meglévő áramnak megfelelő mértékig adják-e.

törvényileg 32A-ig mehet "ingyen" (azaz 3900Ft/Amper fejlesztés nélkül)
( tehát pl. 3f 25+10+10 esetén 45A-ből 32A ingyen és csak 13A-ért kell)

korábbi infok:

jelenleg 1fázisú 25A-em van, de vezéreltnél csak akkor kapom a saját
fázisomról,
ha az én fázisom eddigi, trafóról jövőjén kevesebb a vezérelt, mint a másik 2
fázison
(hogy a 3 fázist nagyjából egyformán terheljék a csillagponteltolódás miatt)

25A + 16A  kellene, hogy a 3kW-os bojlert bekapcsolhassam vezéreltre
és közben a nappali 25A-nek is mennie kell , és ilyenkor a 6mm2 kanócom
már mindenképpen kevés lenne

hivatalosan fix bekötésűnek kell lennie, tehát villámvédelmileg konnektorból
nem lehet kihúzni ( rendeletben is, és az elmü weblapján is :-( )

aztán a műszakisnál majd meglátjuk, hogy hogyan látja a 6mm2-es
kanócomat, stb