[Epitesz-barkacs] Inch - milliméter segítség

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 28., P, 09:53:35 CET

de az nem minusz, hanem valamit kell tenniuk koze, mert ha  a szokoz nem
latszik, akkor az 1-5/8 15/8-nak olvasodna.

ez meg eleg kezdo dolog naluk, a komolyabbaktol lehet kaparni. pl a menet:
1/4-20 - 1/4inch atmero, 20 menet/inch

meg durvabb a furatok/furok. egyszeruen felirtak egy tablazatba a gyakori
mereteket sorban, es beszamoztak szamokkal  meg a-z. marmint hogy amik kerek
szamok mint 5/32, azt ugy hivjak hogy 5/32, de pl amivel magmeretet kell furni
egy 1/4inch menetnek, az ugye baromira nem kerek szam, ezert inkabb ugy hivjak
hogy B

az american wire gauge (AWG) atszamitasa atmerore vagy keresztmetszetre asszem
szinten talbazat es kesz.

vajk