[Epitesz-barkacs] szobatermoszt??t

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 28., P, 00:45:55 CET

Acs Gabor wrote:
> Érdekes kísérlet! Nekem tetszik, bár álmomban nem gondolnám, hogy
> valakit ennyire érdekel, hogy meg is csinálja.
>
> Azon a weblapon amit leírtak, az a fuzzynak egy hajszálvékony szelete,
> igen vastag könyvek készülnek róla.

Gondoltam, hogy nem olyan egyszerű. Aki ért hozzá, szívesen veszek mindenféle
magyarázatot, de az említett kísérlet számomra egyértelművé tette, hogy csakis
valami jól kiválasztott (kimért) PID szabályozás van a jobb cuccokban.

(Amikor még nekünk oktattak anno automatikát, nem volt erről szó. Igaz, hogy
akkoriban még gyerekcipőben járt ehhez a témához a számtech. Mindez kb a 70-es
évek közepe volt. Még a nagynevű Csáki Frigyes, meg a jobbkeze, a Bars Ruth és
még néhányan fémjelezték az automatika tanszéket.)