[Epitesz-barkacs] szobatermoszt??t

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Jan. 28., P, 11:10:45 CET

Sziasztok! Utánanéztem, hogy mit ír a CM907 adatlapja.PI szabályzás és nem azt, amire emlékeztem. Jano!Amikor én a szabályozástechnikát tanultam, akkor még a japánoknál is kutatástárgya volt a fuzzy. Úgyhogy köszönöm a linket! Józsi!Egy holtidős PI szabályzónak gond nélkül kell teljesíteni azt, amit a kísérletedbentapasztaltál. Egy hőmérséklet szabályzó esetében meg rendes holtidők vannaka lakás esetében is. Mert ugyanúgy túllendülés nélkül kell tudnia szabályozni ugyanazonlakásban akkor is, ha régi 2-3 " vastag, eredetileg vegyestüzelésű kazánhoz, gravitációs keringetésretervezett csőrendszer van, vagy vékony rézcsövek. Vagyis az egyik esetben 200-400 l víz,míg a másik esetben 100 l-nél kevesebb van az összes radiátorban és a csövekben együtt. Kellemes hétvégét a lista minden tagjának! Üdv. Tibi