[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 28., P, 11:10:36 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> ma 2011. jan 28-an vizmu jott hiteles vizoracsereje temaban, amit
> 4evente
>
> jeleztek, hogy jonnek, ez a resze rendben van
>
> ami izgat, hogy irasos bizonyitakot nem kaptam,
> csak a mikroszamitogepuk LCD monitoran kellett alakarmolnom
>
> tehat nincs a kezemben bizonyitekom arrol, hogy
> a regi vizoraallast ( ami 106m3 ) jol vittek-e be,
> es valojaban milyen adatokat rogzitettek, amit ala
> kell karmolnom.
>
> ebben a nyomorult digitalis vilagban hogyan
> fogok irasos visszajelzest kapni? mar telepulesen is
> ez megy, vagy csak Budapesten?

Itt is volt valamikor néhány éve vízóracsere, de kaptam róla papírt, hogy mi
mennyi volt és lett. Szerintem a cserélők hibáztak. Kellett volna papírt kapnod,
amiben még az ő aláírásuk is szerepel, semmi suskus nem lehetséges.

Nekem inkább az szokott a parázásom tárgya lenni, hogy nem történt-e olyan mérő
beépítése, ami sokkal gyorsabban jár. Erre persze vannak szabályok, meg rögtön
ki is mérhetném pl egy kisebb-nagyobb hordó feltöltésével, de eddig sosem tettem
meg. Pedig lehet, hogy ha megtenném, kiderülne, hogy sokszáz m3-rel többet mér a
ténynél hosszabb idő távlatában. (Ugye egy ilyen elég szabályos hordó térfogata
meglehetősen pontosan mérhető centivel.)