[Epitesz-barkacs] Fw: vizoracsere furcsasag

cst maguspr at freemail.hu
2011. Jan. 28., P, 11:43:32 CET

4évvel ezelott en is kaptam papiralapu bizonyitekot,

csak ma a bizonyitek hianyan morgok :-(

2hete kaptam tajekoztatot idopontrol,
jan 28-a 11 - 14ora kozott

erre jottek 3/410-kor, kotya meg nem volt meg bezarva a
ketrecbe, mondom, kell 10perc ehhez, mert csak 11-re
vartam oket

egy  masikhoz elmentek addig, napos ido volt, odakarikaztam,
hogy most mar johetnek.

lattam, hogy az ottani neni sem kapott papirt,
neki is az LCD monitorra kellett karmolnia, bizonyitekot o sem kapott

szoval  lattam, hogy nem csak velem, (tehat nem szemely szerinti
velemkibaszas)
de azert kustolgok a globalis bizonyitekhianya miatt