[Epitesz-barkacs] Fw: vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 28., P, 11:50:07 CET

cst wrote:
> 4évvel ezelott en is kaptam papiralapu bizonyitekot,
>
> csak ma a bizonyitek hianyan morgok :-(
>
> 2hete kaptam tajekoztatot idopontrol,
> jan 28-a 11 - 14ora kozott

Ó, az jó! Fel lehet készülni! Mármint most, hogy ezt mondod, hogy nem adnak
papírt.

> lattam, hogy az ottani neni sem kapott papirt,
> neki is az LCD monitorra kellett karmolnia, bizonyitekot o sem kapott

Ez biztos egy náluk rosszul bevezetett módi.

Ha jön egy csomagszállító, akkor ott ez működik, nekik van szükségük arra, hogy
én igazoljam, megjött a cucc, átvettem. Itt meg nekem volna szükségem arra, hogy
ennyimegannyi volt az óraállás, különben akár százezrekkel is megszivathatnak.
Szóval valaki ügyesen fejlesztett, de nem látta át a jogi dolgokat.

Mondhatnám, hogy ha valaki emiatt megszívja, mehetne a fogyvédelemhez, de akár
megszívás nélkül is.