[Epitesz-barkacs] Fw: vizoracsere furcsasag

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 28., P, 12:45:01 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.28. 11:50:07 +1h-kor írta:

> Ez biztos egy náluk rosszul bevezetett módi.
>
> Ha jön egy csomagszállító, akkor ott ez működik, nekik van szükségük arra,
> hogy
> én igazoljam, megjött a cucc, átvettem. Itt meg nekem volna szükségem arra,
> hogy
> ennyimegannyi volt az óraállás, különben akár százezrekkel is
> megszivathatnak.
> Szóval valaki ügyesen fejlesztett, de nem látta át a jogi dolgokat.
>
> Mondhatnám, hogy ha valaki emiatt megszívja, mehetne a fogyvédelemhez, de
> akár
> megszívás nélkül is.

már el is ment a vízmüvekhez is, és a fogyasztóvédelemre is

fogyved_kmf_budapest at nfh.hu -ra, a lakcím szerintiekhez
Mágus már tudja, hogy hova kell :-(

*****************************
Cimzettek:  vizvonal at vizmuvek.hu, fogyved_kmf_budapest at nfh.hu
Téma: vizoracsere furcsasag

vizoracsere furcsasag

alulirott Cser Tamás
1188 Napló u 99/a

kaptam egy 30201521 iktatószámú levelet a
vízóracsere témában

ma 2011. jan 28-an vizmu jott hiteles vizoracsereje temaban,
amit 4evente
jeleztek, hogy jonnek, ez a resze rendben van

ami izgat, hogy irasos bizonyitakot nem kaptam,
csak a mikroszamitogepuk LCD monitoran kellett alakarmolnom

tehat nincs a kezemben bizonyitekom arrol, hogy
a regi vizoraallast ( ami 106m3-nek láttam ) jol
vittek-e be, es valojaban milyen adatokat rogzitettek,
amit ala kell karmolnom.

ebben a nyomorult digitalis vilagban hogyan
fogok irasos visszajelzest kapni arrol, hogy a 106 m3-t
nem 106000 m3-nek viték be?? mas telepulesen is
bizonylatokat ki nem adó módon megy ez, vagy csak
Budapesten?

másolatban küldöm a fogyasztóvédelemnek is
fogyved_kmf_budapest at nfh.hu

Tisztelettel Cser Tamás