[Epitesz-barkacs] magassagadatok setalashoz

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2011. Jan. 28., P, 23:26:46 CET

Szia Józsi!

A problémádra ajánlanám a www.gmap-pedometer.com oldalt.
A térképen elkezded bejelölgetni a bejárt utad pontjait (ha jól láttam, csak
a térképen lévő utcákat ismeri, mezőn át nem tud mérni), a bejelöléssel
párhuzamosan rögtön kiírja az addigi úthosszt (mérföld v. km), illetve az
aktuálisan utolsó előtti és utolsó pontok közötti magasságkülönbséget (m). A
magasság-változásokat grafikonon ábrázolja.

Üdv:
    Laci