[Epitesz-barkacs] magassagadatok setalashoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 29., Szo, 11:44:21 CET

Merlin Power wrote:

> Nincs valami blokkoló aktiválva a böngésződben? Ha igen, engedélyezd a
> http://www.gmap-pedometer.com oldalt, utána próbáld.

De hiszen ez ugyanaz, csak eléírtad a http://-t. :-)

Nincs blokkolva, működik az oldal, csak a magasságot nem akarja kijelezni.
Kipróbálom más böngészővel is. Van itt tűzróka, opera, crome.
Ja, megvan, működik ez az IE-vel is, csak nem vettem észre, hogy nem kiírja a
magasságot, hanem alul grafikonszerűen ábrázolja. Ha csak 2 pontot rakok fel,
egy keskeny valami jelenik meg, ami nem értelmezhető.

Asszem ezt már régebben javasolta valaki, de nem jó, hibás. Emelkedőt mutat
olyan helyeken, ahol tudom, hogy már csökken a magasság, szóval kis szar
helyekkel nem tud mit kezdeni. Ugyanúgy, ahogy a google earth, az is hibázik
ilyen helyeken. Valószínűleg ugyanaz az adatbázisa van.