[Epitesz-barkacs] magassagadatok setalashoz

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2011. Jan. 29., Szo, 11:58:44 CET

2011/1/29 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>

> Merlin Power wrote:
>
>  Próbáltam, de valami nem sikerült. Állandóan "magasság off" módban

> De hiszen ez ugyanaz, csak eléírtad a http://-t. :-)

Persze, a lustaság miatt a böngészőből másoltam a címet :-)

Nincs blokkolva, működik az oldal, csak a magasságot nem akarja kijelezni.
> Kipróbálom más böngészővel is. Van itt tűzróka, opera, crome.
> Ja, megvan, működik ez az IE-vel is, csak nem vettem észre, hogy nem kiírja
> a magasságot, hanem alul grafikonszerűen ábrázolja. Ha csak 2 pontot rakok
> fel, egy keskeny valami jelenik meg, ami nem értelmezhető.

Állítsd "Large"-ra az elevation opciót és manuális módban adj meg több,
egymást követő pontot úgy, hogy ott legyen az útszakasz -váltás, ahol
emelkedőből vízszintesbe vagy lejtésbe megy át ill. fordítva.
Csináltam egy mintát, remélem, meg tudod nyitni:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=4260047
Ha nem szólj, csináltam egy printet is, azt el tudom küldeni.

Asszem ezt már régebben javasolta valaki, de nem jó, hibás. Emelkedőt mutat
> olyan helyeken, ahol tudom, hogy már csökken a magasság, szóval kis szar
> helyekkel nem tud mit kezdeni. Ugyanúgy, ahogy a google earth, az is hibázik
> ilyen helyeken. Valószínűleg ugyanaz az adatbázisa van.

Olyan útvonalon, ahol ismered az emelkedés / lejtés váltóhelyet, próbáld ki
az útszakasz-váltásokat az ismert váltóhelyekre rakni. Elvileg jól kell
számolnia. Persze, ha pl. a két kijelölt pont közé esik egy emelkedő /
lejtő, és a ez a két pont azonos magasságon van, akkor nem lesz
szinteltérés.

Üdv:
    Laci