[Epitesz-barkacs] magassagadatok setalashoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 29., Szo, 12:13:36 CET

Merlin Power wrote:

> Olyan útvonalon, ahol ismered az emelkedés / lejtés váltóhelyet,
> próbáld ki az útszakasz-váltásokat az ismert váltóhelyekre rakni.
> Elvileg jól kell számolnia. Persze, ha pl. a két kijelölt pont közé
> esik egy emelkedő / lejtő, és a ez a két pont azonos magasságon van,
> akkor nem lesz szinteltérés.

Ilyen útvonalon próbáltam, és hülyeséget rajzolt fel, ezért mondom, hogy nálunk
ez nem feltétlenül működik jól. És igen, ezt másik listán már javasolta valaki,
a grafinokt felismertem. Akkor is ugyanerre jutottam.

Na ez az egész kérdéskör azért nem annyira létfontosságú ám! :-) Nekem azért
érdekes, mert ha mondjuk a szokott útvonalamon az van, hogy csak 60m a
szintemelkedés, akkor nem fogok kipróbálni egy mátrafüred-kékestető útvonalat a
650m-es szintkülönbségével, ha nem tudok 11-szer felmenni a 60m-esen egymás
után. De ha azt mutatná, hogy ez nem 60, hanem 120m, és ezt meg tudom tenni
6-szor, akkor már belevághatok a nagyobba. (És persze ez bármilyen más útra is
vonatkozhat, ez csak példa.)