[Epitesz-barkacs] magassagadatok setalashoz

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Jan. 29., Szo, 13:16:12 CET

Merlin Power írta 29 Jan 2011  11:58 levelében:
> Csináltam egy mintát, remélem, meg tudod nyitni:
> http://www.gmap-pedometer.com/?r=4260047 Ha nem szólj, csináltam egy
> printet is, azt el tudom küldeni.
Megnyitottam és tovább tudtam kattintani az útvonalat, új pontokkal.
Ha visszamegyek a főoldalra és megkeresem Budafokot, nem tudok
pontokat tenni a térképre vagy műholdképre. Elevation = large

A térkép alatt ez a hibaüzenet látszik:
Elevation only available on routes with two or more points, and in
the U.S. You may also see this message when there is a problem with
the remote service that provides the elevation data.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu