[Epitesz-barkacs] Hőkamera :)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 29., Szo, 20:30:14 CET

Topybear  <topylista1 at topybear.hu> 2011.01.29. 19:24:09 +1h-kor írta:

> Jellemzően az újságírók döntő többsége nem fizika szakon végzett, de azt
> azért tegyük hozzá, hogy ez a kifejezés még akkor került be a
> köztudatba, amikor szó szerint egyenesen az utcát fűtötték. Mentél egy
> lakótelepen és a lakások felénél egy ablak vagy az erekályajtó tárva-nyitva.
> A család meg bikiniben, fürdőgatyában, mert még így is nagyon meleg
> volt. Saját tapasztalat, ha nagynénémékhez mentem télen, mindig egy szál
> rövidnadrágban flangáltam náluk (és még úgy is sokszor melegem volt).

ha ilyen kényelemre rászoktatják az embörfiát, akkor innen visszafejlődni
rohadtul kényelmetlen.

volt egy lakótelepen élő magyar-történelem szakos kolléga,
hogy már kurvadrága a melegvíz (kb 1994-ben)

mondom neki: nem folyóvízzel kell borotválkozáskor a borotvát
leöblíteni 100liter vizet elpocsékolva, hanem 8liter vízzel, a
mosdóba dugót dugva, ....

válasza: hát nehogymár a rákosi vagy horthy időbe menjünk vissza!

szóval ő tragédiának élte meg az esetleges melegvízcsökkentésre
visszaszokást is....