[Epitesz-barkacs] padlofutes kevert kor kialakitasa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 30., V, 10:02:04 CET

Ez a cucc csinalja a foldszinten a padlofutest. (mellekletben a kep)

kazan az emeleten.

a ket szint kozott a kovetkezo csovek mennek:

 - hidegviz fel - mert kell fent viz es kesz, futeshez nincs koze
 - boylerviz fel
 - boylerviz le - mert a kazan egy atfolyos vizmelegito, es egy kulon szivattyu
forgatja at rajta a boyler vizet, hogy felmelegitse.
 - melegviz fel, mert a boyler lent van, es fent is kell hmv.
 - futesi eloremeno
 - futesi visszatero.
( - napkollektor eloremeno
 - napkollektor visszatero)

a linkelt rajz szerint a bal felso sarokra megy a kazan eloremeno, a jobbfelsore
a kazan visszatero.
bal alul megy a fsz radiatorok fele, jobb alul a fsz radiatorok visszatero. a
masik ket also pont az fsz pf ertelemszeruen.

nincs kedvem szetvesni mindent, hogy meg ket csovet betegyek fuggolegesen, ez a
hat(nyolc) is alig fert be.

innen indult az egesz, hogy az emeleti furdobe jo lenne valami egyszeru de
nagyszeru kevertkori megoldast talalni. lehetoleg plusz szivattyu nelkul.

vajk