[Epitesz-barkacs] padlofutes kevert kor kialakitasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 29., Szo, 22:05:52 CET

vajk fekete wrote:
> ezt a verziot irtam, csak en folytassal, nem valtoszeleppel
> (keveroszelep). de ebben van plusz szivattyu.
> en azon torpolok, hogy plusz szivattyu nelkul mukodjon.
>
> van egy szivattyu a kazanban. van egy a foldszinti padlofutesben.

Ha ebben van szivattyú, akkor a dolog meg van oldva! Ennek kell nagyobb
vízáramúnak lenni, hogy a söntágon visszatérő is hozzáadódjon a forróhoz. Tehát
csak a söntág és a padlófűtés felé menő összetalálkozásánál kell egy ilyen
termoszelep (népszerű nevén itt esbe szelep), ahonnan a padlófűtésbe csak
korlátozott hőfokú víz fog tudni miatta menni. A többi víz hőfokát meg belövöd a
kazánon, és kész, nem?

A napkollektor meg egyéb ilyesmi dolgait biztos át kell gondolni.