[Epitesz-barkacs] Fw: vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 30., V, 17:45:00 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> háááát, érdekes vackot küldtek igazolás gyanánt
>
> írtam is nekik, hogy olvasható formában levélben kérem

Ezt elektronikusan kaptad meg?

Rosszmáj on

Biztos, hogy ők küldtek olvashatatlant, és nem a te masinád vagy szolgáltatód
kavarta el?

Csak azért gondolom, mert emlékezetem szerint bizalmatlansági okokból csupa
őskövület van a gépeden, meg drótpostagalamb (talán te vagy az egyedüli
felhasználójuk :-) )

rosszmáj off

Az meglepne, ha levélben, papíron egy ilyet kaptál volna.
Az eredeti formátum nem valami doc vagy ilyesmi?