[Epitesz-barkacs] Fw: vizoracsere furcsasag

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 30., V, 18:44:26 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.30. 17:45:00 +1h-kor írta:

> Ezt elektronikusan kaptad meg?

PDF formában

> Rosszmáj on
>
> Biztos, hogy ők küldtek olvashatatlant, és nem a te masinád vagy
> szolgáltatód  kavarta el?
>
> Csak azért gondolom, mert emlékezetem szerint bizalmatlansági okokból csupa
> őskövület van a gépeden, meg drótpostagalamb (talán te vagy az egyedüli
> felhasználójuk :-) )
>
> rosszmáj off

egy nagyon öreg " Pentium II " -es gépem van,  talán max 450MHz-as
processzorral,
örülök annak, hogy egy win98 még elvánszorog rajta

megpróbáltam rá egy XP-t feltelepíteni talán 2002-ben,
(kb az ösxp korában)  de nem sikerült hardvergond miatt,
én meg emiatt nem akartam gépet cserélni

a másik, hogy egy OE4.0 a leveleket nem elkódolva, hanem
eredeti text formában hajlandó tárolni, pl. emiatt  ragaszkodok ilyen
szarokhoz

> Az meglepne, ha levélben, papíron egy ilyet kaptál volna.
> Az eredeti formátum nem valami doc vagy ilyesmi?

PDF,  a fejlécében  ezzel indul: "%PDF-1.3%"

a végében meg:
/Creator (Microsoft Reporting Services 9.0)
/Producer (Microsoft Reporting Services PDF Rendering Extension 9.0)
/CreationDate (D:20110128122842+01'00')

ehhez meg már minimum XP SP3 kellene