[Epitesz-barkacs] vaskalyha

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Jan. 31., H, 07:35:40 CET

Szervusz HJózsi!

> nagyobb lánggal égett kívül is, mert kifolyt az olaj a levegőnyílásokon vagy
> hol, ahogy felforrt. Végül nem tudtam mást tenni, rohantam az udvarra

Hú, ez már komolyabb tűz lehetett!

A mi kályhánknak nem ez volt az első esete: amikor az építkezés
legelején behordtuk a kinti vizes téglákat száradni, hogy lehessen
belőlük cserépkályha. Párom kettőt föltett a kályha tetejére. pedig
mondtam, hogy az nem lesz jó. Igaz, nem tudtam miért, de éreztem.
Negyed óra múlva megtudtam: iszonyú robajjal szétrobbant mind a kettő,
akkor le is vertem őket. Szóval komoly kicseszés lehet valakihez
bemenni, bedobni egy ázott téglát a kályhába majd elsétálni (-:

szia: Balázs