[Epitesz-barkacs] vaskalyha - maskepp

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 31., H, 10:30:23 CET

szerintem mukodik, de kivulrol a tegla es a csempe felesleges.

a klasszik legfuteses kandallo annyi, hogy a tuzteren hutobordak, es korulotte
egy lemez doboz, amin a legcsatlakozok vannak. ami ezen kivul van, az mar csak
esztetika.

ha azt akarod, hogy hotaroloskent is mukodjon, akkor a legjaratokat a hotarolo
teglakon kivulre kell tedd.

vajk