[Epitesz-barkacs] fakad

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Júl. 8., P, 10:32:48 CEST

Szervusz HJózsi!

> A fa korhadását penész okozza, nem? Valami gombafajta.
> Van a savo penészölő. Ez végülis hipó, csak a normál háztartásinál sokkal
> töményebb, és permetezős, nyomkodós fkalonban van.

A hipó azért nem egy emberbarát anyag. Nem akarom lakásban
rendszeresen látni. Azért sem megoldás, mert a víznek le kell tudni
folyni, tehát föl kell tölteni az árkot.

> hogy ez olyan anyagból van, mint egy hordó. Ezek az anyagok rohasztó gombák
> nélkül az idők végezetéig bírják a nedvességet, néha ugye évekig áll benne a

Valószínűleg igen. A régi fahajók is kibírtak a tenger fenekén párszáz évet.

> rendszeresen nyomul vele a dunán. Szerintem tudna segíteni, mostanában
> ráérősebb. Ha akarod, megkérdezem.)

Köszönöm, az nem jó. Kiokosodtam egy kicsit, és ide öntő gyanta kell,
lamináló ilyen vastagon kockázatos és macerás. Kb. egyenlő szárú
háromszög keresztmetszetű gyűrű alakú feltöltés kellene, ami mm-es
rétegekben nagyon nehezen vihető ki.

szia: Balázs