[Epitesz-barkacs] Kakukktojás az építész listán

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Júl. 12., K, 21:55:54 CEST

Ma vettem egy rádiótávvezérléses konnektor  készletet. Betettem  a szobába,
ahol a modem van, így akár éjjel kettőkor is megszakíthatom az áramot és
újra kapcsolhatom, anélkül, hogy az ott alvót zavarni kellene.
De nem ez lenne a normális működés. Csak ez a bajom, meg az a 4600 Ft, amibe
a konektorok kerültek. Mennyi sört lehetett volna venni ebből a vagyonból.

;-)

Misi