[Epitesz-barkacs] Mobil klíma fixen beépítve... :)

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Júl. 14., Cs, 12:51:49 CEST

>   A lényeg az lenne, hogy a jelenleg ablakon kivezetett csövet az
> ablak alatt kifúrt lyukon tudjam kivezetni. Ötleteket és véleményeket
> akár ide, akár a blogpost alá kérném. :)

Szerintem is jobb lenne lecserélni egy fix klímára. Nekem volt hasonló,
csináltattam is egy lyukas ablaküveget hozzá, de jobban zajongott, mint
hűtött még úgy is. Kellemesebb volt vele a szoba, mert lecsökkent a
páratartalom, de a hőmérőt nem tudta megmozdítani, bár a fogyasztása pont
annyi volt, mint a mostani splitnek.

Palasik Sándor