[Epitesz-barkacs] Mobil klíma fixen beépítve... :)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Júl. 15., P, 00:22:26 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nálam ez nem így van, ezért is féltem előre a kinti melótól, ugyanis
> itt bent, a viszonylag
> hűvös házban (kintről bejönni mindig jaj de jó, de aztán itt bent is
> elkezd melegem lenni)

Azzal nincs gond, természetes, csak azért mégis el tudod viselni
megrázkódtatások nélkül.

> is kínoz a meleg, amikor ülő, számítógépes munkát csinálok. Teljesen
> rosszul tudok néha
> már lenni, el kell mennem hideg vízben zuhanyozni, meg ilyesmi.

Ha mégis ilyesmiket érzel, hiányzik valami napi fizikai terhelés. Ez most
megvolt a tetőn, ettől - feltételezem - máris jobban érzed magad bent is.

A melegtől való rosszulléted azért nem olyan, mint amilyen azé, aki tényleg
eldobja magát, akinek összeomlik a keringése, vagy valami más funkciója szűnik
meg.