[Epitesz-barkacs] [ot] szoftverjog

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Júl. 14., Cs, 22:10:46 CEST

2011.07.14. 21:44 keltezéssel, Auth Gábor írta:
>    Adhatod nekik a forrást, attól még a tied a szerzői jog. Más kérdés, hogy
> visszaélés esetén mit tudsz tenni.:)
>
>    Egyébként ez tipikusan olyan dolog, hogy mi volt megbeszélve x éve, kívülről
> nehéz eldönteni, hogy kell-e adni vagy sem.
Nem volt szó mostanáig forrásról, egyáltalán. Nagyon jó a viszonyunk
amúgy, pl. engem hívnak fel,
amikor a sztyeppe vagy a sivatag kellős közepén installálnak egy
berendezést, és pl az o2 kártyákhoz
nem tudják a gprs apn-t, én meg gyorsan megnéztem nekik. Csak most ez a
hirtelen forrásérdeklődés
elbizonytalanított, valami átszervezésféle van náluk, és nem szeretném,
hogyha az én dolgaim is
átszerveződnének másnak. Lehet, hogy elküldök egy kódot nekik amit egy
obfuscator csinált :-)