[Epitesz-barkacs] [ot] szoftverjog

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Júl. 14., Cs, 23:24:19 CEST

Hofferek Attila wrote:

> elkezdtek érdeklődni a forráskód után is. Írásos szerződés nincs
> köztünk, csak
> szóbeli. A forrásra eddig nem tértünk ki egyszer sem. Most akkor hogy
> van ez,
> jár nekik a forrás, vagy nem?

Érdekes dolog ilyesmit szerződés nélkül csinálni. (Hogy teljesen kívülállóként
is beleugassak olyasmibe, amihez nem is értek.)
Vettem már XP-t, nem kaptam forráskódot. :-)
De a számlázóprogram forráskódját se adták ide, hogy egy nem M$ példát is
mondjak. Szerintem nem jár nekik, ha nincs erre vonatkozó megállapodás.

Még valami, ami kicsit hasonlít:
Tőlem meg szoktak kapcsolási rajzot kérni. Kapnak - főáramkörit, de az
elektronikákét visszautasítom. Nem, mintha valami nagy durranás lenne, de ezt a
kis pukkanást is már egyszer ellopták. (Más tészta, hogy szarra se mentek vele,
mert érteni is kéne. Annyira nem működött, hogy én is csak asztalon tudtam
működőre hozni, de annyira szar konstrukció volt, hogy a gépben már a nagy
zavarérzékenysége miatt hülyeségeket művelt. Na igen, a pofa, amikor már nagy
szarban volt, elhozta kínjában hozzám, hogy a tőlem ellopott és utánépített
áramkört hozzam rendbe. :-) )