[Epitesz-barkacs] Mobil klíma fixen beépítve... :)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Júl. 14., Cs, 23:37:42 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én ma egész nap tetőn dolgoztam, cserepeket le, cserépléceket le, új
> léceket fel, cserepeket fel,
> bontás, fűrészelés, szegelés, stb, és nagyon féltem még reggel, hogy
> rossz lesz a nagy melegben,
> és meglepő volt, hogy izzadtam ugyan, de csak kicsit, és teljesen jól
> bírtam. A kis szellők is

Itt a kulcs. Én is, amikor kimentem az üzemcsarnokból, sokkal jobban éreztem
magam, még a napon is. De bent.... Aztán persze trükköztem: vittem magammal egy
szélgépnek csúfolt erősebb ventillátort, és annak a huzatában nyomkurásztam a
kábelsarukat, de amikor a kábeleket kellett a helyükre rakni, ott már ez nem
volt használható.
Kibírtam, mert mostanában izzadmányos, lihegéses mozgásaim vannak esténként a
kánikula ellenére, de nem mindenki van ilyesmi állapotban. Betegekre, bármiért
lepusztultabb állapotúakra gondolok. Ilyenkor tudtommal szingifikánsan többen
halnak meg, vagyis úgy lehet felfogni, hogy sokak halála időben előrehozódik.
Akár évekkel is, tehát még jópár évet élnének, ha nem lenne kánikula, vagy
valami klimatizált helyiséggel meg lenne oldva.

fiatalon+egészségesen persze a kánikula szinte élvezet, ha pedig meló van, elég
jól elviselhető.

> a szép tető. Csináltam képsorozatot a bontásról, építésről, majd
> felteszem a picasawebemre :)

Majd nézegetem itt a hűvösben. :-)