[Epitesz-barkacs] Mobil klíma fixen beépítve... :)

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Júl. 14., Cs, 23:30:20 CEST

2011.07.14. 23:14 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Még melegszik az idő pár fokkal, és a gyengébbek, betegebbek,
> öregebbek hullanak, mint a legyek. Persze úgy is fel lehet fogni, hogy
> hulljon csak a férgese. :)

Én ma egész nap tetőn dolgoztam, cserepeket le, cserépléceket le, új
léceket fel, cserepeket fel,
bontás, fűrészelés, szegelés, stb, és nagyon féltem még reggel, hogy
rossz lesz a nagy melegben,
és meglepő volt, hogy izzadtam ugyan, de csak kicsit, és teljesen jól
bírtam. A kis szellők is
nagyon jól hűsítettek, és jól estek. A naptej szépen fogyott, de anélkül
tuti, hogy pecsenyére
égek a tetőn. Utána pedig a gyerekekkel pancsolni este a strandon, majd
meginni egy nagy
gyöngyöző almafröccsöt a bufetban, na az volt a jutalma az egésznek. Meg
persze
a szép tető. Csináltam képsorozatot a bontásról, építésről, majd
felteszem a picasawebemre :)