[Epitesz-barkacs] Mobil klíma fixen beépítve... :)

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Júl. 15., P, 06:09:25 CEST

Sztok,
Tényleg, olyan mobil-klimát nem csinálnak, amit falon kívül rakok fel, és
csak a 2 csövet tolom be a falon?
Minden berregő, helyfoglaló cucc lehetne az udvaron, csak két légbeömlő
(szívó-fújó) lenne a szobában a falon.
Vagy udvar helyett a (szellőző) padláson is lehetne.. Esetleg 4 csöves klima
a padláson...
KI

ui: Most jut eszembe, hogy itt a cégnél a tetőtéri klima pont ilyen.  Van
vagy 5db 60x60-as beömlő a plafonon, ebből 2 szívó. Nagy előnye, hogy sehol
nincs "huzat", de elég hangos.. (ez az előny akkor hátrány, mikor az ember
bejön melegről, és egy picit beállna a hideg szélbe). Persze ez nem egy
50eFt-os cucc...