[Epitesz-barkacs] Mobil klíma fixen beépítve... :)

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Júl. 15., P, 08:54:29 CEST

Sziasztok!

Amikor öcsém még klíma szereléssel foglalkozott, akkor mondta, hogy létezik
olyan
fix klíma is, aminél egy "dobozban" van minden és csak két kerek lyukat kell
fúrni a falon, amin
beszívja és kifújja a levegőt. Az akkori ára az ilyennek a normál split
klímák árának a 1,5 szerese volt, ha jól emlékszem.

Imre!
No meg létezik az, is amiről írtál és légcsatornázható klímának hívják.
Általában ezek is drágábbak a normál split klímánál.
De, hogy miért, azt nem tudom. Talán, mert kisebb sorozatban gyártják.

Üdv. Tibi