[Epitesz-barkacs] lyuk fúrás

Radó Zoltán levlista at maxcore.hu
2011. Júl. 15., P, 08:42:00 CEST

Köszönöm az ötletet!

A ház tökegyszerű kockaház. A beton födém vastagságot még nem tudom,
csak hogy van 12cm salak rajta, részint ez kitermelésre kerül, részint
meg úgyis a falba akarok érkezni, ott meg elvileg nincs. A fal
egyébként mindenütt 50cm.

Azért ez a pincében vezetősdi, mert az egész házat újra kell huzalozni, de minimális vésést
szeretnék, így csak a felállásokat kellene kivésni.

Z.