[Epitesz-barkacs] fakad

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Júl. 18., H, 07:47:49 CEST

Szervusz Vajk!

> mindenkepp vekony reteg nagyon hig gyantakkal kezdd, aminek van eselye
> beszivarogni a faba. vagy valami kompatibilis lakkal, ami jol higithato.
> valamint en csinalnek vakfuratokat, csak hogy legyen mibe kapaszkodnia. akar

Így lesz. Különben a meze sziloplaszt, amivel be volt ragasztva a
lefolyórács, nagyon jól hozzákötött, pedig oda nagyon be akart menni a
víz. Elvileg ez az anyag is szereti a fát, én inkább a nagy mérettől,
és az enyhe zsugorodástól tartok. Meg ridegebb is a sziloplasztnál.

Ugyanakkor ez a kád egyetlen esélye...

szia: Balázs