[Epitesz-barkacs] fakad

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Júl. 18., H, 07:32:20 CEST

mindenkepp vekony reteg nagyon hig gyantakkal kezdd, aminek van eselye beszivarogni a faba. vagy valami kompatibilis lakkal, ami jol higithato. valamint en csinalnek vakfuratokat, csak hogy legyen mibe kapaszkodnia. akar fecsekfarkasra megvesni kicsit oket kicsi vesovel.

de nagyon felek, hogy hotagulasi es vizre duzzadasi inkompatibilitas miatt akkor is szet fognak valni.

vajk