[Epitesz-barkacs] fakad

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Júl. 18., H, 05:08:06 CEST

> Ennek ellenére senki nem akar hinni nekem, hogy a gombát kell kiirtani, és

Lecsiszoltam tisztára. Két helyen volt olyan lyuk, ahol az anyag
vastagságának két-harmadát átrágta már a gomba (2 külön faj) 2 illetve
200 forintosnyi területen. Szóval megérte nekiugrani, ezekből semmi
nem látszott ezelőtt.

Ugyanakkor könnyű azt mondani, hogy elég a gombát kiirtani. Alját be
fogom áztatni favédőszerbe, erre jön a műgyanta, de még így sem vagyok
meggyőződve arról, hogy ha oda valahogy víz jut, akkor az biztosan
gombamentes marad.

szia: Balázs