[Epitesz-barkacs] fakad

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Júl. 18., H, 14:05:01 CEST

Szervusz HJózsi!

> fát átitató, ott maradó impregnálószerrel kezeled, hanem amit mondtam, a pl
> ultra savo-val, ami maradéktalanul feloldódik utólagos öblítéssel,
> áztatással. Igazából nem értem az ódzkodást, de ez van.

Nincs értelme. Ez ha föloldódik, elmegy a bánatba és utána újra támad
a gonosz. A favédőszer bent kell maradjon a fában sokáig.

Amúgy a választott gyanta igen utálja a vizet, ezért alkalmazás közben
még páramentesítés is kell majd. Le is kell fedni emiatt a kádat, ami
azért is jó, hogy a gyerekek ne szórják tele szeméttel.

szia: Balázs