[Epitesz-barkacs] fakad

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Júl. 18., H, 17:48:08 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Nincs értelme. Ez ha föloldódik, elmegy a bánatba és utána újra támad
> a gonosz. A favédőszer bent kell maradjon a fában sokáig.

Ahhoz újra oda kell kerülnie olyan mennyiségben, hogy el is szaporodjon. Ha nem
így lenne, az egész penészirtást, amiért ezt kitalálták, értelmetlen lenne. Szó
sincs róla, hogy párnaponta meg kéne ismételni pl egy feketére penészedett
falnál.

Lehet, hogy nyomokban benne marad az anyagban, de ha vízről van szó (fakád,
dézsa), és a fürdővízbe is bekerül valamennyi hipó, az kevesebb lesz, mint
amennyi eleve a csapvízben benne van. Mert hogy egy ideje nem klórt, hanem hipót
kevernek az ivóvízbe.

Na de tényleg abba kéne hagynom az unszolást, mert eléggé eldöntöttnek tűnik
valamilyen műgyanta alkalmazása. Ha meglesz, meséld majd el, hogy sikerült,
aztán valamennyi idő után a tapasztalatokat is.