[Epitesz-barkacs] Mosógép motor hiba (Fagor FE-738)

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2011. Júl. 19., K, 09:20:47 CEST

   A triac-ot ellenőriztem első körben. Összezártam a lábait, így teljes
gőzzel kellett volna forogni a motornak. De nem csinált semmit. Már
megérdeklődtem a helyi alkatrészesnél a panelt is, hogy tud-e rendelni.
Végül - szerencsére - kiderült, hogy a szénkefék a ludasak. Most kellene
rendelnem tartalékba szénkefét. Viszont nem tudom, hogy kell-e neki
vajon az egész motor, vagy csak az egyik szénkefe? Vagy elegendő-e
ha a mosógép típusát bemondom?
(Tudom: menjek el és kérdezzem meg... de hátha valaki foglalkozott
már ezzel a témával...  vagy esetleg a netről rendelhető?)

   Üdv.: Horváth Zsolt