[Epitesz-barkacs] Mosógép motor hiba (Fagor FE-738)

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2011. Júl. 5., K, 00:19:22 CEST

Nem ilyen huje panelracsuszos csatlakozasai vannak? En egyszer egy Whirlpool
6. erzeketlenseggel sz*ptam ezek miatt, a gep hol mukodott (mikor ott
voltam) hol nem (mikor mostak volna vele)...

Abban amugy volt triak is meg rele is, utobbi az iranyvaltashoz, lehet meg
annak az erintkezoi vannak beegve?

Jano

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)