[Epitesz-barkacs] kondenzációs kazás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Júl. 20., Sze, 16:16:06 CEST

haat, ekkora hazba is eleg kellene legyen egy 12kW kazan. de legalabbis arra figyelj, hogy le tudjon modulalni minnel kisebb teljesitmenyre, kulonben a langyosvizzel futes kozben allandoan ki-be kapcsolgatni fog. ugyanis a 4-5 radiator langyosvizzel nem tud leadni csak 5-6kW-ot, ha ennel tobbet fut a kazan (amin a max ugye 24kW), akkor a viz tulmeleszik, kikapcsol, lehul, bekapcsol, stb.

a keveroszelep franko, de ha lerajzolod rajossz, hogy a masik oldalan kell plusz egy szivattyu, ami keringeti a vizet. es akkor az a szivattyu mikor menjen? es itt kezdodik a vezerles tema. nem lehetetlen egy elektros embernek jol megcsinalni, de a vizeseknek nem szokott sikeulni.

sza a noim illenyuze??

jk