[Epitesz-barkacs] kondenzációs kazás

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Júl. 21., Cs, 02:37:32 CEST

Sziasztok,

Épp tegnap láttam a TV-ben egy kombi kondenzációs kazánt, aminek az alja forróvíztároló volt, és azt mondta az ürge, hogy fel van készítve 2 m2 napkollektor fogadására is.

(Ez egy építész műsor, de _természetesen_ a típus, stb kihomályosítva. Tököm tele velük..)

Ár, típus nem volt, de létezik..

Kb. kétajtós kombi hűtőgép méretű volt..

KI